Codziennie 10 nowych wyselekcjonowanych past!

REKLAMA:

shaken


loading...

Jak nie pić na rodzinnych imprezach

Dodany przez shaken w dniu 2016-04-26 15:01:52 | -7 0 37718

>2k16
>kwiecien
>połowa kwietnia
>czyli 1/2 kwietnia
>z matmy i tak chuja rozumiem ale dobra przejdzmy do rzeczy
>15 lvl
>3 gimba
>przed testami
>stresik mejbi taki mały
>no może troszke ale chuj tam cs i lol cie odstresuje hehs
>niby przegryw bo miales przypalowe sytuacje ktorych bylo od chuja ale wygryw bo masz qmpli
>sobota przed testami szykuje sie oossstre melo
>nie piwniczysz tak bardzo wiec dodaje ci to około +10 do wgrywu
>ta impra to rocznica slubu dziadkow ale chuj XD alko jest to impreza tez
>jestes tam najmlodszy
>ale jebac to siadasz kolo swojego ulubionego wujaszka
>ktory zawsze czestuje cie alkoholem xd
>duło nie rozłączne hehe tata juz wie co sie szykuje
>ogolnie to nigdy nie byłes jakos mocno najebany
>do dzisiejszego dnia
>a własciwie wieczoru
>godz 17 idziemy do kosciola
>msza bla bla
>szatanskie modły bla...POKAŻ CAŁĄ PASTE ˇ
Plus Minus -7( 10 )
+fav.
  Rozwiń komentarze (0)  

Reprezentuje JP

Dodany przez shaken w dniu 2016-04-25 21:41:33 | 0 0 951

Ogolnie to wychowałem sie na osiedlu z ziomalami. takie troche patologiczne osiedle bo w młodym wieku juz pilismy te słynne gazowane trunacze , jaraliśmy szlugi
i wgl fajnie było. Zawsze przychodzilem ujebany po kolana od błota bo w gałe graliśmy. eh te lata młodosci. z nauka szło o dziwo dobrze uczyłem sie najlepiej z naszej
patologicznej paczki znajomych. na szkole wyzsza wybrałem liceum, chcialem sie kształcic dalej..  ogolnie to od mlodosci zostalo we mnie jedno spierdolenie.. słuchanie Firmy
i zboczenie legalizacji marihuanen. Wiecie te protesty na ulicach darcie mordy " sadzic palic legalizować " majac ledwo 12 lat ehh.. do dzisiaj to we mnie zostało
poznalem juz kilku nowych kumpli a jako ze jestem juz dorosly to palenie najtanszych szlugow legalnie juz kupowanych a nie wypalanych resztek znalezionych pod blokiem nie sprawialo mi problemu. nie musze nalogowo pytac czy nie jebie mi z mordy
ani trzymac peta przez kij bo potem palce sie barwią...POKAŻ CAŁĄ PASTE ˇ
Plus Minus 0( 1 )
zgłoś +fav.
  Rozwiń komentarze (0)  

randka na 6obcy

Dodany przez shaken w dniu 2016-01-30 19:59:42 | 15 4 12013

>2k14
>lvl17
>normalnie zapowiadający się dzień
>wieczorem po szkole usiądź jak zwykle przed kompem i postanawiaj szukać miłości przez internet xd
>rzadne edarling ani inne strony randkowe dla singli z klasą
>6obcy xD
>po wielu próbach i kilku godzinach męczarni w końcu na horyzoncie pojawia sie locha
>km? wiek ? i inne zjebane pytania jak zwykle
>nazwijmy ją Karola
>taka ksywka hehs
>miała 23 lata ale chuj
>do tej pory nie wiedziales ze gustujesz w starszych
>piszecie i śmieszkujecie
>chyba znaleźliście wspólny temat
>okazuje sie że Karola jest z twoich okolic
>okurrwa.jpg
>pytasz o spotkanie podajesz nr telefonu i fb w razie czego
>umawiacie sie na za tydzień
>po wysłaniu fotek i wgl [ hehe ] oceniasz ją na mocne 8,5/10 w skali bonera
>blond włosa niebieskooka ślicznotka
>toochybamiłość
>jebie cie to ze jest starsza o 6...POKAŻ CAŁĄ PASTE ˇ
Plus Minus 15( 12 )
+fav.
  Rozwiń komentarze (4)  

Ah te autobusy

Dodany przez shaken w dniu 2016-01-29 00:14:25 | 2 0 1351

>2k14
>od zawsze interesuj sie autobusami i komunikacją miejską
>hobby jak hobby
>jesteś wielkim znawcą autobusów
>i jesteś wrażliwy na wszelką krytyke kierowana w strone twoich ukochanych busów
>ale mniejsza już o to
>kilka dni później.jpg
>normalny październikowy dzień
>jedziesz autobusem
>dużo ludzi
>tłok kurwa mać
>wszystkie miejsca pozajmowane
>stoisz
>lajf is lajf
>podczas stania w tym przepychu pocisz sie jak knur podczas świniobicia
>nie masz sily żeby sie rozepchnąć
>bo jesteś jebanym przegrywem z wagą piórkową
>na miejscu obok którego stoisz zauważasz dwóch gimbusów którzy o czymś rozmawiają
>jako chamski i podstępny przegrywo gównix podsłuchujesz dzieciarnie
>mówią coś że " no hurr autobus znuf sie spóźnia durr spóźnimy sie na odcinek reźego i isamu "
>" no same zjeby tymi autobusami jeżdżą...POKAŻ CAŁĄ PASTE ˇ
Plus Minus 2( 3 )
zgłoś +fav.
  Rozwiń komentarze (0)  

Nietypowa fobia

Dodany przez shaken w dniu 2016-01-06 14:31:06 | 9 1 8224

>2k14
>końcówkowo listopadowy dzień
>2 gimba
>dzień jak co dzień
> przyrka i inne przedmioty
>tzn biologia itd
>ogólnie to wcale nie jesteś aż takim wielkim przegrywem
>masz kilka kolegów
>nawet koleżanke
>niestety ona uważa cie za przyjaciela
>wiec przegrywowy wygryw
>ale bardziej przegryw
>bo musisz do niej fapac
>ale no mniejsza o to
>2 lekcja
>język Polski i lekcja o mianownikach
>nudykurwaspaćjachcedodomu.jpg
>nagle do klasy wchodzi jakaś stara pruchwa
>no dzieci oto pani higienistka
>dzisiaj bedziecie badani
>na wszy hehe
>ucieszyłeś sie ze nie bedziecie badani na stulejke
>bo twój sekret by się wydał
>i sekret o łoniakach długich jak Nil lub Amazonka
>chciałeś z nich zrobic nawet dredy
>ale no jednak nie
>no więc mówi że mamy iśc po kolei według dziennika do jej gabinetu
>miałeś...POKAŻ CAŁĄ PASTE ˇ
Plus Minus 9( 10 )
+fav.
  Rozwiń komentarze (1)  
REKLAMA:

Miłość do ryb.

Dodany przez shaken w dniu 2015-12-23 09:13:37 | 22 3 9038

Był rok 2014. Kilka dni przed Bożym Narodzeniem i ogólnie świętami hehe. Jesteś małym gównixem z 2 gimbazy.
Od dziecka uwielbiałeś zwierzęta ( owady ptaki ryby ). Cały pokój miałeś zajebany encyklopediami zwierząt i leksykonami
wygrywales kazdy konkurs przyrodniczy rodzice byli z ciebie dumni. Do tego czasu loszki są ci obojętne , bo darzysz miłością zwierzątka
Szczególną więź przywiązujesz do ryb. Gdy byłyś jeszcze tak mały że na chleb mówiłeś pep to właśnie na wigilie nie chciałeś aby zabili karpia pływającego w twojej wannie
Beczałeś jak jakaś mała gówniara łzy lały sie jak w fontannie a twoi rodzice nie wiedzieli co maja robic. W końcu w akcie desperacji położyłeś w wannie razem z karpiem i przez nastepny tydzien ( wraz z wigilią ) jebałeś rybą
tak bardzo ze twoja babcia mało co nie zwymiotowała swojej sztucznej szczęki ze złotymi jak cygan zębami. Mimo staran rodzice obiecali ci ze na wigilie dostaniesz...POKAŻ CAŁĄ PASTE ˇ
Plus Minus 22( 12 )
+fav.
  Rozwiń komentarze (3)  

Przygoda na imprezie

Dodany przez shaken w dniu 2015-12-02 20:59:06 | 17 0 8337

>2k14
>lvl 15,5
>konczysz 3 gimbaze
>czujesz sie dorosły
>ocenki dobre testy też dobre
>kumplujesz sie z sebami z klasy
>masz dobrą opinie
>lochy też cie lubią
>kilka ładnych tam jest
>postanawiasz wpaść do kumpla seby z klasy na domówke
>robi inbe z okazji dorosłości hehe
>tzn z okazji ukonczenia gimby xd
>perfumujesz sie tanimi odpryskami ze sklepu " wszystko po 4zł"
>ubierasz zajebistą bluzke z napisem " rebel "
>i dresy wpierdolki
>troche ujebane ale to twoje ulubione
>robi sie wieczór
>idziesz do żabki po alko
>tzn po tymbarki i coś gazowanego
>jesteś nabuzowany jak wstrząśnięta helena
>ostatnio czułeś sie tak zajebiście jak karyna 10/10 powiedziała do ciebie dzięki za to że ją przepuściłeś
>dumnym krokiem idziesz przed siebie do ziomala
>chata pełna
>czujesz grube melo
>seba z technikum przyniósł...POKAŻ CAŁĄ PASTE ˇ
Plus Minus 17( 9 )
+fav.
  Rozwiń komentarze (0)  

Ojciec pianista

Dodany przez shaken w dniu 2015-11-28 11:59:14 | 10 1 6351

Mój ojciec od zawsze interesował sie pianinem i muzyką klasyczną.Był fanatykiem tego od dzieciństwa , mozna szczerze powiedzieć że miał jebca na tym punkcie.
Mieszkalismy kiedys w bloku, mielismy kilka pokoi. W jednym z nich ojciec trzymał swoje cudo czyli pianino marki Bach-Piano czy chuj wie. Nikomu nie kazał go dotykać
Czyścił i polerował go codziennie wokół niego leżały książki muzyczne czasopisma z muzyką klasyczną i biografie szopenów. Codziennie spędział kilka godzin i napierdalał w klawisze
grając swoje denne symfonie. Fałszował tak bardzo że po ledwo miesiącu wyjebali nas z bloku , bo codziennie dostawał kilka wezwań na policje od sąsiadów za hałasowanie.
Przeprowadzilismy sie na wieś czyli gdzies gdzie stary mógł grać na tym ustrojstwie dowoli. Nawet jako dzieciak kilka razy dostawał wpierdol od ojca za to ze nie było spokoju w domu.
Wkurwiał tym wszystkich ale on na to nie patrzył. Zawsze przy obiedzie włączał...POKAŻ CAŁĄ PASTE ˇ
Plus Minus 10( 8 )
+fav.
  Rozwiń komentarze (1)  

Wada wymowy i logopeda

Dodany przez shaken w dniu 2015-11-26 20:01:48 | 33 6 9473

>2k15
>lvl15
>3 gimbaza
>Bądź małym kurwiem o średnim wzroscie i wyglądaj jak jakis jebany odwłok
>miej w klasie loszki z ktorymi fantazjujesz po szkole
>w myślach oczywiscie heh
>miej wade wymowy "r"
>w klasie cisną z ciebie beke
>starasz sie unikać jak ognia i ulotek słów z "R"
>wstydzisz sie tego ale chuj
>chodzisz do logopedy od czasów 2 podbazy ale nic nie daje
>nie wiesz po chuj
>martwisz sie ze zadna loszka cie nie bedzie chciala
>chciałbys miec dziewczyne ktora nie ma R w imieniu XD
>twoi koledzy sebki sa spoko ale gdy musisz powiedziec jakis wyraz to z ciebie kisną
>robisz sie czerwony
>czujesz troche przegrywu
>lipiec 2k15
>zdałeś do next klasy dobre oceny wszystko git
>wstajesz rano
>mame chora a tate w pracy
>mame prosi zebys poszedł do sklepu kupic warzywa na zupke
>idziesz
>patrzysz na kartke
>a tam do...POKAŻ CAŁĄ PASTE ˇ
Plus Minus 33( 21 )
+fav.
  Rozwiń komentarze (6)  

Bójka grubego

Dodany przez shaken w dniu 2015-11-25 20:45:57 | -1 0 1989

2k15. lvl 15. 3 gimbaza. Listopadowy zimny kurwa dzień. Jak zwykle wstań rano z przekonaniem ze bedzie to kolejny spierdolony dzien
Idziesz na autobus. Rano zamiast iść poprawiac przyrode to siedziesz i konwersujesz z sebkami z klasy.
Masz też kilka ładnych karyn w klasie ale chuj bo są puste  i mają mózgogłowie. Bardziej interesuje cie budowa korzenia i łodygi
Siedzisz i czekasz na lekcje. Jak zwykle na lekcji dostajesz boner.exe ale jakos wytrzymujesz. Jesteś spiący jak jasny chuj
Oczy kleją ci sie bardziej niz śluz wydobywający sie z pisiora  po masturbacji. Na przerwie hałas w chuj wiec troche sie budzisz
Nagle zauwazasz pewnego sebe z 1b który mysli ze twoi koledzy i ty to ziomki xd. Przywiatnie i krótka konwersacja
Zwą go beczka bo jest spasłym knurem. Jego cycki są wieksze od cyckow karyn z twojej klasy. Nie jedna by mu zazdrosciła xd
Pewnie na startość będą mu zwisać do kolan xd . Jego mowa przypomina połączenie pierdolenia...POKAŻ CAŁĄ PASTE ˇ
Plus Minus -1( 1 )
zgłoś +fav.
  Rozwiń komentarze (0)  
Obecnie mamy 7 użytkowników online. Z czego 0 zalogowanych i 7 gości.
Dodanych dziś: 1, wczoraj: 0, wszystkich: 1654
Administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za materiały dodawane przez użytkowników, którzy podczas rejestracji zaakceptowali regulamin serwisu. Jeśli uważasz, że materiał znajdujący się w naszym serwisie łamie prawo, bądź narusza zasady, możesz zgłosić ten fakt to administracji serwisu
Momencik, trwa przetwarzanie danych ... Momencik, trwa przetwarzanie danych